Christiania tannlegesenter | MALO CLINIC logo

Tannlegevakt

Tannlegevakt Oslo hos Christiania tannlegesenter

Tannlegevakt i Oslo

Vår tannlegevakt i Oslo kan hjelpe deg med dine problemer. Har du smerter, ubehag, mistet en fylling eller har andre akutte tannproblemer? Trenger du  hjelp i dag?

Akutt behandling på vår tannlegevakt koster vanligvis mellom 1400 og 2000 kroner.

For å unngå fremtidige tannproblemer er det lurt å gå regelmessig til tannlege for undersøkelse og vedlikeholdsbehandling. Derfor er vedlikehold er alltid bedre enn reparasjon!

Ta kontakt med oss så kan vi hjelpe deg  videre. Vi holder av ekstra tid for akutt behandling hver dag, også på lørdager. Ring oss på 24 10 12 70 så hjelper vi deg med dine smerter.

post@christiania-tannlegesenter.no

Ønsker du å få mer informasjon om spesilistpbehandlinger vi kan tilby kan du lese mer om dette her

Åpningstider

Tilgjengelighet er svært viktig for oss. Vi har lange åpningstider på hverdager og holder også åpent på lørdager.

07:30 – 20:00 mandag til torsdag
07:30 – 17:00 fredag
10:00 – 15:00 lørdag

Tannlegevakt Oslo i sentrum

Christiania tannlegesenter har tannlegevakt i Oslo fra kl. 07:30 – 20:00 mandag til torsdag og fra 08:00 – 17:00 på fredager. Lørdag 10:00 – 15:00.

Vi gir hjelp til hele byens befolkning samt til tilreisende. Behandlingen utføres mot betaling ved bruk av kort eller kontanter.

Tannlegevakt Oslo sentrum. Vi kan hjelpe deg med følgende:

Akutte tannsmerter

Tannsmerter og tannverk kan forekomme selv om man går regelmessig til tannlege for sjekk og vedlikehold av tenner og tannkjøtt. Når uhellet først er ute kan vi hjelpe deg med dine plager.

Et dypt hull i en tann kan for eksempel føre til at bakterier kommer inn i nervebanen i tannen. Dette kan gi smerter som stråler bortover i kjeven og opp mot øret, hvis det er i underkjeven, eller opp mot hodet og bihulene hvis det er i overkjeven. Ofte hjelper det med kaldt vann ved en akutt betennelse eller med smertestillende tabletter, men ikke alltid.

Dersom smertene vedvarer, anbefaler vi at du ringer vår tannlegevakt for en akutt time. Dette er smerter som raskt kan forsvinne ved en konsultasjon hos tannlegen. Vi er der for dine tenner og hjelper deg gjerne.