Hvem er vi? 

Christiania tannlegesenter er en topp moderne tannklinikk i hjertet av Oslo sentrum som tilbyr alle typer tjenester innen tannhelse. For å opprettholde vår status som en konkurransedyktig bedrift i et tøft marked, er vi hele tiden opptatt av å ligge i forkant av utviklingen. Vi mener at dette også er viktig for å forbli en attraktiv og foretrukket arbeidsplass for våre ansatte. Vår ambisjon er at vi skal tjene samfunnet ved å bidra til å forbedre tannhelse og å øke livskvalitet, og på denne måten hjelpe våre pasienter til å realisere sine drømmer.  Dette gjør vi ved å levere faglig oppdatert tannbehandling av høy kvalitet og enestående service gjennom hele pasientens besøk. Vi streber også alltid etter å benytte oss av digitale og miljøvennlige løsninger, samt lokalproduserte protetiske erstatninger som vårt bidrag til en bedre og grønnere verden. 

I dag jobber det 35 personer på klinikken. I tillegg til allmennpraktiserende tannleger, spesialister og tannpleiere, har vi også in-house tannteknisk laboratorium med egne tannteknikere. Vi utfører også behandling i narkose. Dette gjør at vi effektivt kan tilby våre pasienter alle former for tannbehandling på klinikken, uten behov for videre henvisning til andre klinikker. 

Hva kan vi tilby deg?

Vår bedrift er i en vekstfase og er under omstrukturering. Det har resultert i målrettet utvikling og implementering av våre kjerneverdier og visjon. Dette er også en del av vårt kontinuerlige arbeid med å opprettholde et godt og trygt arbeidsmiljø. I vår bedrift vil du få muligheten til å påvirke din egen fremtid med nye utfordringer, individuell utvikling og kompetanseheving. Vi håper du vil bli med oss på denne spennende reisen. 

Vi ønsker kun de beste og mest eksepsjonelle menneskene på vårt lag som skal bidra med følgende egenskaper og verdier:

 

  • Er dedikert og støtter vår visjon og våre kjerneverdier
  • Er lidenskapelig opptatt av jobben og profesjonen
  • Motiveres av å skape resultater og er villig til å gå utover definerte ansvarsområder
  • Har høye standarder for kvalitet, integritet og relasjonsbygging
  • Er interessert i å være en langsiktig bidragsyter som alltid søker ny kunnskap og liker å dele den med andre
  • Er fleksibel og positiv til endring, vekst og utvikling

Dada V. Kjellsen
Daglig leder / Tannlege

Vi vet at vi kan utvikle oss kun med at alle våre teammedlemmer vokser som mennesker. Vi vet også at våre pasienter er fornøyde hos oss kun hvis våre ansatte er det.

Derfor er vi opptatt av å bli godt kjent med våre ansatte for å kunne finne den riktige måten å inspirere dem på.

Hos oss vil du alltid ha muligheten til å påvirke din egen fremtid fordi vi er opptatt av å hjelpe deg å definere dine mål, dine drømmer og din egen visjon – noe vi anser som viktigste byggeklosser for personlig og profesjonell vekst.

Følgende spennende stillinger er ledig nå:

  • Assisterende klinikkleder

    Om stillingen

    Assisterende klinikkleder vil ha som hovedoppgave å legge til rette for at alle våre assistenter skal kunne utføre sitt arbeid best mulig. Som et ledd i kvalitetssikring av alt klinisk arbeid, vil du ha et tett samarbeid med både fagleder og klinikkleder. Stillingen rapporterer til klinikkleder. Du vil være en del av administrasjonens ledergruppe som arbeider tett sammen for å nå bedriftens mål. For den rette kandidaten tilbyr vi konkurransedyktige lønnsvilkår. Tiltredelse snarest i 100% fast stilling.

    Ansvarsområder

    • Personalansvar for tannhelsesekretær team
    • Lede, styre og fordele arbeidsoppgaver mellom tannhelsesekretærer og assistenter
    • Smittevern
    • Varebestilling og vedlikehold
    • Klinisk assistanse hos tannlege

     

    Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

    Vi ser etter deg som har lang erfaring i bransjen. Det er en fordel om du har ledererfaring fra tidligere, men dette er ikke et krav.

    Gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk vil vektlegges grunnet vår pasientportefølje og intern kommunikasjon. Det er ønskelig med god kjennskap til Opus, samt forståelse for grunnleggende tann terminologi.

    Utover relevant erfaring og våre definerte egenskaper og verdier, ønsker vi at du er strukturert og trygg på å ta selvstendige avgjørelser. Vi vil legge stor vekt på gode samarbeidsevner og mellommenneskelig ferdigheter. Jobben som tannhelsepersonell og leder vil ofte innebære en hektisk hverdag med ulike utfordringer. Det er derfor viktig for oss at du er løsningsorientert, effektiv og nøyaktig, samt at du er komfortabel med å manøvrere flere arbeidsoppgaver om gangen. Vi ønsker deg  med glimt i øyet og ben i nesa, som tar utfordringer med et smil. Samtidig ønsker vi at du kan praktisere en lyttende og involverende lederstil og bidra til teambygging.

    Øvrig informasjon

    Er du interessert å bli med oss på en spennende reise?  Ønsker du ytterligere informasjon?

    Du er velkommen til å ta kontakt med Lena Ommedal på telefon 98 61 26 80 eller på e-post lena@ctls.no.

    Søknad og CV sendes på e-post til lena@ctls.no.

     

    Søknadsfrist:  31.07.2020

  • Salg-og markedsføringsansvarlig

    Om stillingen

    Vårt mål er å etablere gode og langsiktige relasjoner til våre pasienter og våre kollegaer. Derfor styrker vi vårt team med deg som skal hjelpe oss å utarbeide strategier og prosesser for å tilfredstille våre kunder og overgå deres forventninger.

    Stillingen er todelt og vil by på en variert og spennende hverdag. Målet med stillingen er å bidra med salg og markedsfremmende arbeid for våre tjenester innen tannbehandling og tannteknikk og bygge en struktur rundt dette. Du vil også være ansvarlig for hvordan du skal opprette kontakt med nye kunder og må evne å legge en strategi rundt dette.Du vil være en del av administrasjonens ledergruppe som arbeider tett sammen for å nå bedriftens mål.Stillingen tilsvarer per dags dato 40-60%, med mulighet for økt stillingsprosent på sikt. For den rette kandidaten tilbyr vi konkurransedyktige lønnsvilkår. Stillingen rapporterer til daglig leder.

    Ansvarsområder

    • Utvikle bedriftens markedsføringsstrategi utfra gitte rammer
    • Lage årsplaner for markedsføring og følge opp disse
    • Vedlikeholde og utvikle hjemmesider
    • Ansvar for innhold på sosiale medier
    • Produsere annonser, brosjyrer, informasjonsskriv og nyhetsbrev
    • Vedlikeholde og utvikle salgsmateriell som brosjyrer, kataloger og plakater
    • Drive oppsøkende arbeid for å knytte kontakt med nye kunder
    • Utarbeide salgsstrategi
    • Kursansvarlig
    • Intern markedsføring

     

    Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

    Vi ser etter deg som har en grunnleggende forståelse for hvordan organisasjoner fungerer og som kan benytte seg av den kunnskapen for å skape verdi for bedriften. Det er viktig for oss at du kan jobbe strukturert og systematisk, og at du tar nye utfordringer med et smil. Du har  relevant utdannelse innen salg og/eller markedsføring og minst 2 år erfaring i fagfeltet.

    Du er genuint interessert i fagområdet og har sterk digital kompetanse.

    Du besitter meget gode språkkunnskaper både muntlig og skriftlig i norsk og engelsk.

    Du er initiativrik, ansvarlig og tar i et tak der det trengs. I tillegg er du nysgjerrig og løsningsorientert.

    Øvrig informasjon

    Er du interessert å bli med oss på en spennende reise?  Ønsker du ytterligere informasjon?

    Du er velkommen til å ta kontakt med Lena Ommedal på telefon 98 61 26 80 eller på e-post lena@ctls.no.

    Søknad og CV sendes på e-post til lena@ctls.no.

     

    Søknadsfrist: 31.07.2020

  • Kundeserviceansvarlig

    Om stillingen

    Kundesenteret er det første våre pasienter møter ved enhver kontakt med klinikken. Vi på Christiania tannlegesenter har godt fornøyde kunder, men vi mener likevel at vi alltid kan bli bedre. Vi søker derfor etter en avdelingsleder til vårt kundesenter. Avdelingsleder for kundesenteret skal sørge for at våre pasienter mottar best tenkelig kundeservice og oppfølging til enhver tid. For den rette kandidaten tilbyr vi konkurransedyktige lønnsvilkår. Engasjementet er en fast 100% stilling.

    Vi anser vårt kundesenter som en av våre viktigste ressurser når det gjelder å ivareta og beholde pasienter. Som avdelingsleder for kundesenteret er det din oppgave å sørge for at alt ligger til rette for at vårt kundesenter skal kunne bidra til å skape den verdien vi ønsker. Som avdelingsleder for kundesenteret vil du være en del av administrasjonens ledergruppe som arbeider tett sammen for å nå bedriftens mål.

    Hva kan vi tilby deg?

    Vår bedrift er i en vekstfase og er under omstrukturering. Det har resultert i målrettet utvikling og implementering av våre kjerneverdier og visjon. Dette er også en del av vårt kontinuerlige arbeid med å opprettholde et godt og trygt arbeidsmiljø. I vår bedrift vil du få muligheten til å påvirke din egen fremtid med nye utfordringer, individuell utvikling og kompetanseheving. Vi håper du vil bli med oss på denne spennende reisen.

    Ansvarsområder

    Som avdelingsleder for kundesenteret er dine arbeidsoppgaver å sørge for at alt som er nødvendig for daglig drift av klinikkens kundesenter fungerer optimalt. Det innebærer å delta og ta initiativ til forbedring og utvikling av ulike prosesser og prosedyrer, holde oversikt over samtlige timebøker, tverrfaglig samarbeid med de andre avdelingene, overvåking av relevant regnskap, opplæring og oppfølging av avvik.

    En av de viktigste arbeidsoppgavene er å sørge for best mulig kundetilfredshet, samt tett oppfølging for overvåking av dette. Du vil også ha personalansvar for ansatte i kundesenteret og ansvar for klinikkens CRM-systemer. Stillingen rapporterer til klinikkleder.

    Kvalifikasjoner og personlig egenskaper

    Vi ser etter deg som har utdannelse og/eller erfaring innen bransjen. Det er en fordel om du har ledererfaring fra tidligere, men dette er ikke et krav. Gode språkkunnskaper i både norsk og engelsk vil vektlegges grunnet vår pasientportefølje. Andre skandinaviske språk er også godkjent.

    Utover relevant erfaring og våre definerte egenskaper og verdier, ønsker vi at du er strukturert, løsningsorientert og en god samarbeidspartner. Du evner å jobbe selvstendig og ta avgjørelser i henhold til bedriftens interesser. Det er ønskelig med god kjennskap til Opus, samt forståelse for grunnleggende tann terminologi. Vi ønsker en mellomleder med glimt i øyet og ben i nesa, som tar utfordringer med et smil. Samtidig ønsker vi at du kan praktisere en lyttende og involverende lederstil og bidra til teambygging.

    Øvrig informasjon

    Er du interessert å bli med oss på en spennende reise?  Ønsker du ytterligere informasjon?

    Du er velkommen til å ta kontakt med Lena Ommedal på telefon 98 61 26 80 eller på e-post lena@ctls.no.

    Søknad og CV sendes på e-post til lena@ctls.no.

     

    Søknadsfrist: 31.07.2020