Informasjon til våre pasienter

Hjem / Informasjon til våre pasienter

Oppdatert 29.05.2020

Kjære pasienter og venner

Endelig har vi gleden av å åpne for tilnærmet normal drift hos oss! Dette i tråd med Helsedirektoratets og FHI’s råd og anbefalinger f.o.m. 28.05.2020.

Vi er opptatt av at både du som pasient og at våre medarbeidere skal være trygge hos oss. Vi følger myndighetenes anbefalinger og råd for å hindre smitte og spredning rundt forekomst av korona-viruset.

Har du timeavtale:

• Benytt deg av hånddesinfeksjon ved ankomst og når du forlater klinikken.
  • Møt opp rett før timeavtalen, slik at du ikke behøver oppholde deg unødvendig lenge på venterommet.
  • Hold god avstand til andre pasienter ved å benytte oppmerket plass på venterommet.
  • Vi håndhilser ikke, selv om vi er glade for å se deg!
  • Du klareres for smittestatus i forkant av timeavtalen; har du symptomer på eller konstatert luftveisinfeksjon, er hjemmeisolert eller i hjemmekarantene bør tannbehandling utsettes.
  • Du bør unngå å ha med ledsager, kun én om det er strengt nødvendig. Ev. ledsager må også klareres med tanke på smittestatus.

For timebestilling eller andre henvendelser kontakt oss per telefon på 24 10 12 70 eller send oss en e-post til post@christiania-tannlegesenter.no Ikke oppsøk klinikken fysisk uten timeavtale.

Vi håper på forståelse i denne situasjonen som vi alle nå befinner oss i. Vi gjør vårt ytterste for å holde oss orienterte og skape trygghet for våre pasienter, ansatte og resten av samunnet.

Vær gode mot hverandre!

Med vennlig hilsen alle oss ved Christiania Tannlegesenter