Informasjon til våre pasienter

Hjem / Informasjon til våre pasienter

Oppdatert 17.02.2021

Kjære pasienter og venner

Vi gjør vårt ytterste for å holde oss orienterte og skape trygghet for våre pasienter, ansatte og resten av samfunnet. For å bidra til å begrense smitte har vi implementert forsterkede smitteverntiltak i tråd med myndighetens anbefalinger.

Har du timeavtale er dette viktig:

• Bruk munnbind hos oss.
  • Benytt deg av hånddesinfeksjon ved ankomst og når du forlater klinikken.
  • Møt opp rett før timeavtalen, slik at du ikke behøver oppholde deg unødvendig lenge på venterommet.
  • Du bør unngå å ha med ledsager, kun én om det er strengt nødvendig. Ev. ledsager må også klareres med tanke på smittestatus.
  • Vi oppfordrer til bruk av kontantløs betaling.

Du klareres for smittestatus i forkant av timeavtalen. Svarer du JA på et av punktene nedenfor kontakt oss per telefon eller mail så finner vi en ny timeavtale til deg.

• Har du symptomer på eller konstatert luftveisinfeksjon, er hjemmeisolert eller i hjemmekarantene bør tannbehandling utsettes.
  • Har du vært i utlandet? Utsett tannlegebesøket til 10 dager etter hjemkomst.
  • Mistenker du at du er smittet? Da bør tannlegebesøket vente.

Om du har spørsmål, ta veldig gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon  24 10 12 70 eller e-post post@christiania-tannlegesenter.no Ikke oppsøk klinikken fysisk uten timeavtale.

Vi håper på forståelse i denne situasjonen som vi alle nå befinner oss i. Vær gode mot hverandre!

Med vennlig hilsen alle oss ved Christiania Tannlegesenter

Hjem / Informasjon til våre pasienter